Πρόγραμμα Erasmus+
Κατά τη φετινή σχολική χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ΚΑ122 το οποίο παρέχει στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς ευκαιρίες επαγγελματικής μάθησης και ταυτόχρονα συμβάλλει στη διεθνοποίηση και την ανάπτυξη της σχολικής μας μονάδας.
Τίτλος του σχεδίου δράσης με το οποίο συμμετέχουμε είναι «Το σχολείο σε ένα ΣΥΝ. Σεβόμαστε, γινόμαστε Υπεύθυνοι, Νοιαζόμαστε. ΣΥΝυπεύθυνοι σε ένα σχολείο ΣΥΝπερίληψης και ψηφιακά ΣΥΝτονισμένου.»
Στόχος είναι μέσα από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε νέες τεχνολογίες εκπαίδευσης και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της σχ.μονάδας να βελτιωθεί η ποιότητα διδασκαλίας ώστε να γίνει πιο ελκυστική η μάθηση.Ταυτόχρονα, μέσα από την κατάρτιση οι εκπαιδευτικοί θα ενισχυθούν με γνώσεις για να ωθήσουν την ανάπτυξη υγιούς, θετικού κλίματος στο σχολείο ενίσχυοντας την κοινωνική συνοχή, τον περιορισμό κινδύνου κοινωνικής περιθωριοποίησης και αποκλεισμού και μακροχρόνια την πρόωρη εγκατάληψη του σχολείoυ.
|
||
«Inclusive education» Πράγα 28/10/2024-01/11/2024 |
Η πρώτη κινητικότητα στο πλαίσιο του πιο πάνω σχεδίου πραγματοποιήθηκε το διάστημα 28/10/24 – 01/11/2024 στην Πράγα της Τσεχίας με τη συμμετοχή της εκπαιδευτικού Γεωργίας Γιώρκα. Το σεμινάριο είχε τίτλο «Inclusive Education» κι επικεντρωνόταν στο θέμα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Μερικά από τα θέματα τα οποία απασχόλησαν τους συμμετέχοντες ήταν η αποσαφήνιση του όρου “Inclusive Education”, η εφαρμογή του αναλυτικού προγράμματος σε μια συμπεριληπτική τάξη, η διαχείριση εντάσεων στις μαθητικές ομάδες, η εκπαίδευση αξιών και ηθικής, η εκπαιδευτική αξιολόγηση, η ψυχοκοινωνική ανάπτυξη, το θετικό σχολικό κλίμα, ο ρόλος της τέχνης και η δημιουργικότητα, καθώς και η μεγιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων μέσα από εργασίες τύπου πρότζεκτ (project). Μέσα από τις διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες που εφαρμόστηκαν στο σεμινάριο οι συμμετέχοντες κατάφεραν να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν ιδέες και καλές πρακτικές ως προς την ένταξη της σύγχρονης τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης σε συνδυασμό και με την εφαρμογή της συμπεριληπτικής μάθησης. Στόχος είναι οι γνώσεις που αποκτήθηκαν από το συγκεκριμένο σεμινάριο να εφαρμοστούν στο σχολείο μας και να γίνει ένα Συμπεριληπτικό σχολείο αφού το «ΣΥΝ» (Σκέφτομαι, γίνομαι Υπεύθυνος, Νοιάζομαι) είναι προτεραιότητά μας. |